Naar Shindzela tented camp - Reisverslag uit Rabelaisruskamp, Zuid-Afrika van Ria en Wil - WaarBenJij.nu Naar Shindzela tented camp - Reisverslag uit Rabelaisruskamp, Zuid-Afrika van Ria en Wil - WaarBenJij.nu

Naar Shindzela tented camp

Blijf op de hoogte en volg Ria en Wil

10 Januari 2017 | Zuid-Afrika, Rabelaisruskamp

Vandaag om 9 uur vertrokken voor een rit van 200km naar Hoedspruit, waar midden in de natuur ons onderkomen ligt: Shindzela tented camp.
Een rit van 4 uur, want de GPS coordinaten waren niet helemaal juist, dus moesten we een stukje terug, een omrit van 1 uur.
Aangekomen bij de poort, moesten we nog ruim 18 km over dirtroads, waar we niet harder konden dan 15km/uur.
Wel een prachtige rit , de eerste giraffe gespot en Afrikaanse buffels, impala's en zwijnen met jongen, met als einddoel een super onderkomen, waar je ' s avonds niet alleen mag lopen, altijd een ranger mee. Het is een onderkomen waar geen hekken om heen staan, midden in de natuur.

• 10 Januari 2017 - 21:01

Miranda:

We missen de 'vind ik leuk' knop

• 10 Januari 2017 - 21:29

Kimm:

Wat super gaaf! Wildlife in het echt, zo bijzonder. Geniet van jullie
    geweldige vakantie en wij volgen jullie. Xxx

• 10 Januari 2017 - 21:42

Renate:

Klinkt weer super. Veel plezier!

• 12 Januari 2017 - 10:57

Jolanda Zomerdijk:

Wauw, jullie gaan genieten.... ik ben net een paar weken terug, maar ik denk dat jullie met eigen vervoer meer gaan zien, prachtig