2e gamedrive - Reisverslag uit Rabelaisruskamp, Zuid-Afrika van Ria en Wil - WaarBenJij.nu 2e gamedrive - Reisverslag uit Rabelaisruskamp, Zuid-Afrika van Ria en Wil - WaarBenJij.nu

2e gamedrive

Blijf op de hoogte en volg Ria en Wil

11 Januari 2017 | Zuid-Afrika, Rabelaisruskamp

Vanmorgen om 4.30u gewekt door onze ranger Johan voor een nieuwe game drive.
In de schemering weer op pad gegaan en na 100 meter het eerste wild, familie giraffe.
Daarna weer naar onze 3 vrienden de leeuwen, waarvan 1 zich tegoed deed aan zijn gevangen buffel, terwijl zijn 2 broertjes de hyena's op afstand houden.
We staan er met de jeep midden tussen in, de etende leeuw aan 1 kant, de hyena's om ons heen, wachtend op hun deel van de buit.
Hierna dieper het park in gereden, en komen we bij een poel een witte neushoorn tegen. Deze laat zich niet zo vaak zien. Het is wonderbaarlijk hoe groen het hier is en hoeveel waterpoelen we tegenkomen.
Na een poosje zijn we in en aan de rand van een plas een kudde olifanten, en weer kunnen we zo dichtbij komen, Wow!
Om 8.30u zijn we terug in het kamp voor het ontbijt.

• 12 Januari 2017 - 15:45

Baukje:

Wat een belevenis prachtig en hele mooie foto's .
    Ria alvast gefeliciteerd met je verjaardag.
    Geniet er lekker van ik blijf jullie volgen .