Op weg naar St. Lucia - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van Ria en Wil - WaarBenJij.nu Op weg naar St. Lucia - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van Ria en Wil - WaarBenJij.nu

Op weg naar St. Lucia

Blijf op de hoogte en volg Ria en Wil

15 Januari 2017 | Zuid-Afrika, Saint Lucia Estuary

Vanaf Mantenga Lodge naar de zuidelijke grens van Swaziland, afstand ca. 200 km, wat aanheeft hoe klein het koninkrijk eigenlijk is.
Koning Mswati III, regeert Swaziland , niet bepaald een Willen Alexander, meer hierover vind je op internet.
Na de grensformaliteiten rijden we Zuid Afrika weer in, de provincie Kwazulu Natal, en worden getrakteerd op een zomers regenbuitje. De snelheid zakte meteen terug naar 40km per uur.
We zitten nu op ons terras in St. Lucia bij Elephant coast guest house aan een koel wit wijntje.
Weer een top adres.
Wat morgen brengt weten we nog niet: onze auto vertoont wat kuren en wordt vanavond of morgen omgeruild.

• 17 Januari 2017 - 20:07

Baukje:

Jullie hebben al heel wat gezien mooi hoor.
    Ik heb inderdaad even op internet gekeken over de koning Mswati ,15 vrouwen en 25 kinderen .
    Een heel apart volk, leuk om dat daar eens te bekijken.
    Nog heel veel plezier.