st. Lucia - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van Ria en Wil - WaarBenJij.nu st. Lucia - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van Ria en Wil - WaarBenJij.nu

st. Lucia

Blijf op de hoogte en volg Ria en Wil

16 Januari 2017 | Zuid-Afrika, Saint Lucia Estuary

Vanmorgen vroeg rezen er wat twijfels over het feit dat onze auto vandaag wel omgeruild zou worden.
Dus maar weer gebeld, en inderdaad was er nog geen actie ondernomen door Europcar. Maar binnen 4 uur zouden we een andere auto krijgen.
Omdat we geen zin hadden om hierop te wachten, zijn we toch maar met de oude auto op pad gegaan naar reservaat iSimangaliso wetland park.
Mooie rit erdoorheen gemaakt met links en rechts wat wildlife. Even lekker geluncht bij Wimpy en terug naar onze kamer omdat de andere auto werd gebracht. Alles geregeld , vanmiddag effe geshopt, vanavond nog lekker eten, waarschijnlijk bij Alfredo ( bedankt voor de tip Jolanda) en morgen op pad naar ons volgende adres: Granny mouse country house in Balgowan.