Robertson wijngebied - Reisverslag uit Worcester, Verenigde Staten van Ria en Wil - WaarBenJij.nu Robertson wijngebied - Reisverslag uit Worcester, Verenigde Staten van Ria en Wil - WaarBenJij.nu

Robertson wijngebied

Blijf op de hoogte en volg Ria en Wil

30 Januari 2017 | Verenigde Staten, Worcester

We zijn aangekomen het wijngebied Robertson, om hier te komen rijd je Route 62, de zuidafrikaanse tegenhanger van Route 66. Hele mooie route om te rijden, mooier dan de tuinroute, en rustiger, zeker op zondag.
Ons verblijf is een lodge, Leipzig country house, onderdeel van een wijn estate. Proeverijtje gedaan bij Nuy wijnhuis en lunch.
Gisteravond, 29-1, heerlijk gegeten en na het eten mooi aangezeten met Peter en Millie uit Canada. Waaruit bleek dat Peter de ontdekker was van Fort Knox, een goudmijn dichtbij Fairbanks, waar we ooit geweest zijn. Wat is de wereld dan toch weer klein.
Vandaag even een rondje gegolfd in Worcester, worcester golf club. Zo mooi hier.
Vanavond naar Robertson, leuk adres gehad om te gaan eten, Bourbon
Street, en morgen weer verder. Het eind van onze vakantie raakt al aardig in zicht,