Panorama route - Reisverslag uit Numbi, Congo, Democratische Republiek v van Ria en Wil - WaarBenJij.nu Panorama route - Reisverslag uit Numbi, Congo, Democratische Republiek v van Ria en Wil - WaarBenJij.nu

Panorama route

Blijf op de hoogte en volg Ria en Wil

13 Januari 2017 | Congo, Democratische Republiek v, Numbi

De weersvoorspelling voor vandaag zag er niet zo goed uit. Er zouden 's middags wat buien vallen.
Dus op tijd op pad gegaan om een stukje panorama route te rijden.
Terug naar Graskop en even voorbij Graskop de eerste stop bij de Pinnacle, een 300 meter hoge granieten 'naald'.
Verder langs de route God's window en De Lisbon waterval.
Toen naar Graskop voor de lunch.
Het werd een wat lange lunch, want inmiddels was het gaan regenen. Nu weten we wat regen is, en ook wat harde regen is, maar dit.......
Het ging zo te keer dat we elkaar niet meer konden verstaan.
Vanavond nog even eten hier in Rissington Inn, dan gaan we morgen op pad naar Swaziland .
Wordt vervolgd.

• 13 Januari 2017 - 18:35

Miran:

Jullie zijn er nog maar net, maar wat een mooie dingen hebben jullie al gezien. Beloofd wat voor de rest van de reis. Kijk weer uit naar de volgende verhalen en foto's. Echt te gek allemaal. Enjoy!!

• 14 Januari 2017 - 14:39

Atie Klaver:

Men wat zien jullie prachtige dingen, top gewoon

• 15 Januari 2017 - 12:49

Anna Moss :

Hoi Wil and Ria,
    What an incredible trip you are on again, one of the best! Thanks for all the pictures! Ria you have to get in the pictures more, and you too Wil..