golfen en zo - Reisverslag uit Camerondale, Zuid-Afrika van Ria en Wil - WaarBenJij.nu golfen en zo - Reisverslag uit Camerondale, Zuid-Afrika van Ria en Wil - WaarBenJij.nu

golfen en zo

Blijf op de hoogte en volg Ria en Wil

21 Januari 2017 | Zuid-Afrika, Camerondale

Na een heerlijk ontbijt op weg naar Pietermaritzburg, om te golfen op Victoria golf en country. Weliswaar slechts 9 holes, maar wat een verschrikkelijk mooie baan en omgeving. Na een lunchje op pad naar het Nelson Mandela captivity center, en door naar Lidgetton voor een paar slippers voor Wil bij Tsonga.
's Avonds fine dining samen met Tako en Gerrit, onze stalkers.
Voor het eerst ontmoet op Johannesburg airport, en daarna diverse keren onderweg,
Als afsluiting bij Granny mouse heerlijk samen gegeten.
Hele leuke avond gehad. Super gezellig en mailadressen uitgewisseld.
We schrijven 19 januari, en we gaan op weg naar Mbotyi lodge. Een rit van ca. 5 uur van Kwazulu Natal naar Transkei.
Tot nu toe prachtige wegen maar zodra je Transkei binnenrijdt wordt het wat minder, armer.
Op een gegeven moment een blokkade van grote keien op de weg, diepe kuilen en allemaal versplinterd glas. Een soort protest van de bevolking. De rit was 450km, waarvan de laatste 20km onverhard met kuilen en gaten.
Een mooi resort aan een lagune aan de Indische Oceaan.
Rustdagje gehad, strandwandeling en lekker luieren.
21 januari gaan we weer op pad naar Port St. Johns, een rit van 1,5 uur.